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コンタクトセンター
アワード2013
オフィス環境優秀賞
受賞

納入事例 #008

Client:

グラクソ・スミスクライン株式会社様

GlaxoSmithKline K.K.

快適性と機能性の徹底的な追求と融合がもたらす
最高のサービスクオリティ

オレンジは、グラクソ・スミスクライン株式会社様のコーポレートカラーと沖縄のてぃだ(太陽)、グリーンはやんばるの緑、柱のブルーは沖縄の海、ピンクは沖縄のサンゴをイメージ。

ラウンドテーブルはスーパーバイザーとレップ(オペレーター)、あるいはスーパーバイザー同士の
コミュニケーションに合理的に機能します。

※本事例は、弊社が発行している冊子「NEWS LETTER」にも掲載しております。

▼English

  Customer Care Center, the indisputable call center of pharmaceutical industry providing highest quality service to customers.

  In 2001, GSK Japan established Customer Care Center as a best-in-class call center to communicate proactively with all of customers.

  And then owing to business expansion and from the point of business continuity planning, GSK Japan established the second site in Okinawa prefecture in November 2011.

  The new office features a “Command Center” built a huge semicircular table by Lilycolor’s planning and design located at the heart of its operation area.

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